بیمه

بیمه عمر و سرمایه گذاری قرارداد بیمه ای است که همزمان با بیمه نمودن عمر شما امکانات متنوع سرمایه گذاری ذخائر حق بیمه پرداختی شما را در سبد سرمایه گذاری شرکت بیمه، متشکل از مطمئن ترین بازارهای سرمایه گذاری ، در دسترس شما قرارمیدهد تا در صورت تحقق خطر فوت و یا پس از اتمام قرارداد شما و خانواده از تامین مالی مورد نیاز برخوردار شوید . بیمه عمر و زندگی از رایج ترین و متداول ترین رشته های بیمه در جهان بویژه در کشورهای پیشرفته میباشد. هدف اصلی بیمه های عمر ایجادو جمع آوری ذخایر مالی، سرمایه گذاری و کسب سود حاصل از سرمایه بیمه عمر و نهایتا ایفای تعهدات بیمه گر در قبال استفاده کنندگان میباشد .بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از پرطرفدار ترین بیمه های عمر در جهان است که با اضافه نمودن یک برنامه سرمایه گذاری سیستماتیک به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفداران بیشتری را در اکثر کشورها به خود جلب می نماید. در شرایط کنونی آیا می توان از تورم چشم پوشی کرد؟ چنانچه سرمایه بیمه های عمر متداول در حال حاضر برای خانواده تا حدودی کارگشا باشد آیا در آینده نیز پس از گذشت چند سال این مبلغ به اندازه امروز کارگشا خواهد بود؟ و این در حالیست که با توجه به نرخ تورم بدیهی است که پاسخ منفی است اما با خرید بیمه عمر و پس انداز، به مجموعه ای از امکانات کم نظیر کاربری بیمه در جهان دسترسی خواهید یافت. انتخاب امروز شما موجب تامین مالی خانواده و بهره مندی از بهترین بازارهای سرمایه گذاری در ایران خواهد شد، ضمن اینکه با پیشرفت مداوم و سالیانه سرمایه بیمه عمر و سرمایه گذاری به گونه ای همگون با تورم ، شما طرحی ارزشمند را چه برای امروز و چه برای فرداهای خانواده خویش برگزیده اید.



می توان مزایای این طرح را در سه بخش کلی دسته بندی نمود:

1 مزایای بیمه عمر

2 مزایای جانبی بیمه عمر

3 مزایای سرمایه گذاری

4 دسترسی فوری به پول نقد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

طرح مهردانا به عنوان اولین طرح بانک بیمه کشور طی تفاهم نامه بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت بیمه دانا برای اولین بار در قالب بانکداری اسلامی امکان خرید انواع بیمه نامه اقساطی را بدون سود و کارمزد برای همه افراد فراهم کرده است.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • علی رفیعی

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی